Üzletági koordinátor

Iroda/Back office
Budapest
Feladatok
- A terület működésével összefüggő ügyfél- és szerződés kezeléssel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése.
- A kapcsolódó erőművi portfólió adminisztratív felügyelete, fejlesztése, partnereink magas színvonalú és professzionális kiszolgálása.
- A vonatkozó üzleti kontrolling rendszer működtetése, fejlesztésére vonatkozó javaslatok megfogalmazása.
- Folyamatos kapcsolattartás, kapcsolatépítés meglévő és potenciális partnereinkkel (ügyintézés, felmerülő kérdések, reklamációk, problémák adminisztrációja, kezelése, megválaszolása szóban és/vagy írásban).
Elvárások
- Energiaszektorban szerzett releváns tapasztalat
- Érdeklődés a megújuló energiaforrás alapú villamosenergia-termelés iránt
- Partner/ügyfélközpontú gondolkodásmód
- Aktív és magabiztos angol nyelvtudás
- Erős MS Office (Excel, Word, PPT) ismeret
- Kiváló kommunikációs készség
- Önálló munkavégzés, megoldás-orientált szemlélet
Munkavégzés helye
- Budapest
Jelentkezni lehet önéletrajz csatolásával az ekler@ekler.hu címen.